close

第一次聽到這首歌是在"你是我的勇氣"的預告片

剛好有一段背景音樂就是這首歌,雖然有點悲傷,卻非常動人

當我找到Youtube的音樂時,發現有一段留言他說:

當他聽到這首歌的時候是在他朋友的車上,當時正要送別一位認識八年的朋友,當時他並不知道這首歌的名稱

在這首歌的時間中,他告訴他自己,去世的朋友已經到一個更好的地方了,所以我也要繼續過自己的生活,能與他認識

是我人生中很美好的一段回憶.

 

 

這是我嘗試聽出英文歌的歌詞

Take My mind and take my pain

Like an empty bottle takes the rain

 

And heal, heal, heal ,heal

and take my past and take my sins,

like an empty sail takes the wind.

 

and heal, he~~al, heal, heal

and tell me some things last

and tell me some things last

 

take my heart and take my hand,

like an ocean takes the dirty sands

and heal, heal hell heal

 

take my mind and take my pain

like an empty bottle takes the rain.

And heal, heal, hell heal!

 

and tell me some things last 

and tell some things la~st 

and tell some things last

and tell me some things last.

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    蕭瑞文 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()